Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ

➶ Sentuhan Kasih Free ➬ Author Norhayati Berahim – Hdizle.me Aku merinduinya dalam derai dingin saljiSinopsis Belakang Buku Banjir kepiluan yang berladung di dalam hati tiada siapa yang rasa lemasnya melainkan dia Namun dia rela menyimpan semuanya di dalam hatiSentuhan Kasih Free Author Norhayati Berahim Hdizle.me Aku merinduinya dalam derai dingin saljiSinopsis Belakang Buku Banjir kepiluan yang berladung di dalam hati tiada siapa yang rasa lemasnya melainkan dia Namun dia rela menyimpan semuanya di dalam hat.

I Aku merinduinya dalam derai dingin saljiSinopsis Belakang Buku Banjir kepiluan yang berladung di dalam hati tiada siapa yang rasa lemasnya melainkan dia Namun dia rela menyimpan semuanya di dalam hati tega membiarkan diri luka sendiri Tapi sampai bila harus disimpan lemas lu.

sentuhan pdf kasih ebok Sentuhan Kasih PDFI Aku merinduinya dalam derai dingin saljiSinopsis Belakang Buku Banjir kepiluan yang berladung di dalam hati tiada siapa yang rasa lemasnya melainkan dia Namun dia rela menyimpan semuanya di dalam hati tega membiarkan diri luka sendiri Tapi sampai bila harus disimpan lemas lu.

10 thoughts on “Sentuhan Kasih

  1. Mai Mai says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDF35 Bintang Entah angin dari mana yang datang menyapa tiba tiba terjebak dengan aktiviti rereading Perasaan membaca tu masih sama seperti dulu macam lama sangat tp rasanya dah lama juga tu Kisah yang masih relevan cuma ada beberapa perkara yang terasa pelik Zaman dah berubah perkembangan teknologi


  2. Sha889 Sha889 says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDFBila mood membaca sesat entah ke laut dalammula la aktiviti rereading n mencari buku2 lama Novel ni terpilih sebab keluar kat timeline hari tuBila baca baru teringat owh dah pernah baca dah dulu2 zaman sekolahTapi tetap habiskan semula tanpa skipMasih relevan untuk dibaca kini dan ayat2 penulis lama jugakla yang dirindutak meleret dan ada jiwanya


  3. Ririn Aziz Ririn Aziz says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDF375 bintangOkay sekarang saya tahu kenapa ramai yang suka buku niBiasanya dalam novel NB heronya ego tinggi dan suka dimanjakan oleh perempuan Jenis yang angkat tangan pun ada haishh Macam tu pun nak jadi hero jugak keBerlainan dengan hero kali ni Zakry ni bukan setakat kaya dan handsome tapi sangat sangat penyabar dan bersikap sopan serta lembut melayan perangai tak yakin Inas Setia sanggup menunggu bertahun tahun lamanyaMemang kanda pujaan dinda lah


  4. Azizah Azizah says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDFSebagai anak yang patuh dan menurut kata Inas menerima pernikahannya dengan Ikhmal lelaki pilihan ayah dan emak Lelaki yang dilobi sebagai lelaki yang baik kaya dan banyak menolong ayahnya ketika berdepan dengan masalah hampir bankrap Namun begitu Inas tidak mampu bertahan apabila segala rahsia dan perangai Ikhmal terbongkar seminggu selepas perkahwinan mereka Kehadiran wanita yang memperkenalkan diri sebagai Kalsom telah menjadi pemangkin untuk Inas meninggalkan Ikhmal Dia rasa tertipu ditambah lagi dengan sikap Ikhmal yang ego dan sungguh angkuhtidak meminta maaf malah telah mengeluarkan kata kata yang pedihKeputusan Inas telah menyebabkan ayahnya Cikgu Dali menuduh Inas anak yang tidak bersyukur dan mengenang budi sehingga sanggup menghalau Inas dari rumah Ternyata kerana ingkar untuk terus meneruskan perkahwinan itu Inas hilang segalanya keyakinan diri kasih sayang ayah emak serta raa percaya kepada cinta lelakiWalaupun dia pernah menyatakan kepada kawa


  5. Ezza Mysara Ezza Mysara says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDFhebatnya novel dolu dolu nih baca 6 tahun yang lepas rasanya jalan cerita masih segar walau kuntuman bunga sudah lama layu zakry ni antara hero favorite yang tak lapuk dek panas tak lekang dek hujan keke


  6. Hajar Hajar says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDFSentuhan Kasih ni membawa kita menyelami dilema Inas yang terpaksa berkahwin dengan Ikhmal atas alasan kononnya Ikhmal tu baik dan banyak membantu keluarga mereka Yang sebenarnya ayah Inas ni banyak berhutang dengan Ikhmal jadi Inas terpaksa bersetuju sebab tak mahu kecewakan ayah dan ibunyaBeberapa hari selepas perkahwinannya Inas didatangi oleh


  7. kuzzeen kuzzeen says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDFTernyata aku lebih sukakan naskah2 penulis ini semasa dia bersama CESB berbanding keluaran NB Kara Ringkas lurus telus dan santaiZakry memang memikat biarpun tak semenawan Nik Arif Pesanan Terakhir Seorang Lelaki


  8. Cik Pah Cik Pah says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDFPlotnya adalah kahwin atas pilihan keluarga bercerai dek rasa tertipu dengan suami yang disangka bujang dihalau keluarga lari bawa diri ke Norway bertemu jodoh kali ke2 dengan lelaki baik handsome beriman kaya Jodoh yang diatur keluarga tak semestinya baik jika wali yang memilih calon suami untuk anak gadisnya tak mengikut lunas Islam dan atas sebab duniawi Yang menjadi mangsa adalah anak Inas anak yang menurut perintah Selepas beberapa hari berkahwin rahsia si suami terbongkar apabila isteri pertama tampil depan Inas Dek rasa tertipu Inas meminta cerai dan lari ke Norway sementelah ayahnya memaksa Inas kembali kepada Ikmal si lelaki miang Kisah selanjutnya adalah di Norway dan be


  9. Jamee Jamee says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDF5 untuk zakry


  10. nilam nilam says:

    Paperback Å Sentuhan Kasih MOBI æ sentuhan pdf, kasih ebok, Sentuhan Kasih PDFKisah Inas yg dipaksa berkahwin oleh ayahnyakerana terhutang budi Inas menerimanya tp x sangka selepas berkahwin Inas mendapat tahu yg suaminya telah berkahwindgn ra


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *